Τακτικές για να λαμβάνετε κριτικές στην Airbnb

Τι είναι οι κριτικές στην Airbnb;

Η Airbnb προσφέρει τόσο στους επισκέπτες όσο και στους οικοδεσπότες τη δυνατότητα να αξιολογούν την εμπειρία τους ο ένας για τον άλλον. Μόλις ένας επισκέπτης κάνει check out, η κάθε πλευρά έχει 14 ημέρες για να υποβάλει την κριτική της για τη διαμονή και δεν μπορεί να δει την κριτική του άλλου για τον ίδιο. Μόλις και τα δύο μέρη δημοσιεύσουν τις κριτικές τους ο ένας για τον άλλον ή περάσουν οι 14 ημέρες, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτα, η Airbnb δημοσιεύει τις κριτικές.

Η αξιολόγηση των οικοδεσποτών και των φιλοξενούμενων ωστόσο δεν είναι υποχρεωτική για κανένα από τα δύο μέρη και πολλοί φιλοξενούμενοι και περισσότεροι οικοδεσπότες πολλές φορές δε μπαίνουν καν στη διαδικασία. 

Γιατί οι κριτικές είναι σημαντικές για τους οικοδεσπότες της Airbnb;

Οι κριτικές είναι ιδιαίτερα σημαντικές για τους οικοδεσπότες της Airbnb, καθώς επηρεάζουν άμεσα και έμμεσα τις κρατήσεις και τα έσοδα.

1. Υψηλότερη κατάταξη στην αναζήτηση στην Airbnb

Όσο περισσότερες κριτικές λαμβάνει η καταχώρησή σας και όσο καλύτερες είναι αυτές, τόσο υψηλότερα θα κατατάσσεται το κατάλυμά σας από τον αλγόριθμο της Airbnb

2. Αίσθηση εμπιστοσύνης 

Οι χρήστες της Airbnb είναι γνωστό ότι βλέπουν τις κριτικές που έχουν γράψει άλλοι για εσάς και το κατάλυμά σας για να σιγουρευτούν ότι όλα αυτά που περιγράφετε ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Όσο περισσότερες κριτικές έχετε να παρουσιάσετε και όσο καλύτερες είναι, τόσο μεγαλύτερη εμπιστοσύνη νιώθει ένας πιθανός επισκέπτης βλέποντας την καταχώρησή σας.

3. Ένδειξη της αξίας του ακινήτου σας

Έχοντας πολλές κριτικές με μέσο όρο μεγαλύτερο από 4,5 δείχνετε στους πιθανούς επισκέπτες σας ότι αξίζει να κάνουν κράτηση σε εσάς και ότι (κατά πάσα πιθανότητα) θα μείνουν ευχαριστημένοι, ακριβώς επειδή πολλοί από τους προηγούμενους επισκέπτες σας, σας αξιολόγησαν θετικά.

4. Περισσότερες κρατήσεις

Ο συνδυασμός της εμφάνισης ψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης, των καλύτερων αξιολογήσεων και της αποδεδειγμένης λόγω των εξαιρετικών κριτικών θα οδηγήσει περισσότερους δυνητικούς επισκέπτες να κάνουν κράτηση στο κατάλυμά σας.

5. Χρεώστε περισσότερα

Επειδή οι επισκέπτες δείχνουν ότι σας εμπιστεύονται και απολαμβάνουν αυτά που παρέχετε , συνήθως είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα για ένα κατάλυμα, από ό,τι για μια καταχώριση που δεν έχει τόσες πολλές ή τόσο καλές κριτικές.

6. Superhost

Οι καλές κριτικές αποτελούν προϋπόθεση για να γίνετε Superhost στην Airbnb, με ο,τι αυτό συνεπάγεται. 

7. Ευκαιρία για βελτίωση

Είτε επιβεβαιώνουν ότι τα κάνετε όλα σωστά είτε σας επισημαίνουν ότι κάποιοι τομείς χρειάζονται βελτίωση, οι κριτικές των επισκεπτών μπορούν να σας βοηθήσουν να βελτιώσετε το κατάλυμά σας.  

Τακτικές για να αποκτήσετε περισσότερες κριτικές για το κατάλυμά σας

1. Προσφέρετε εξαιρετική εμπειρία επισκεπτών

Αν θέλετε οι επισκέπτες σας να αποθεώνουν το σπίτι σας, πρέπει να τους δώσετε κάτι για να αποθεώσουν. Το να προσπαθείτε να εξασφαλίσετε σε όλους τους επισκέπτες σας μια φανταστική εμπειρία διαμονής είναι ο καλύτερος τρόπος για να λάβετε περισσότερες κριτικές. Ο κόσμος μπαίνει στη διαδικασία να γράψει μια κριτική στο internet, είτε όταν κάτι είναι πολύ καλό, είτε όταν κάτι είναι χάλια. Εμείς θέλουμε οι επισκέπτες μας να θέλουν να μας αξιολογήσουν από μόνοι τους. Η καθαριότητα, το self check in, οι ξεκάθαροι κανόνες του σπιτιού, η εξαιρετική εξυπηρέτηση και η άμεση επικοινωνία, οι μικρές πινελιές που βάζετε, είναι οι πιο σημαντικοί παράγοντες βάσει των οποίων θα αξιολογηθείτε.

2. Επικοινωνήστε με τους επισκέπτες σας

Στην επικοινωνία σας με τους επισκέπτες είναι απαραίτητο να δείχνετε συνέπεια από τη στιγμή που ένας ταξιδιώτης σας ρωτήσει κάτι για το σπίτι σας, μέχρι και μετά το check out του. Η αυτοματοποίηση της επικοινωνίας με τους επισκέπτες μας βοηθήσει να εξοικονομήσουμε χρόνο, ενώ παράλληλα είστε και σίγουροιι ότι δεν έχετε ξεχάσει να τους αναφέρετε κάτι σημαντικό.

3. Αξιολογήστε τους επισκέπτες σας

Η Airbnb προτρέπει τόσο τους επισκέπτες όσο και τους οικοδεσπότες να συνοψίσουν την εμπειρία τους μόλις ένας επισκέπτης κάνει check out. Ωστόσο, στην πράξη βλέπουμε ότι συχνά οι επισκέπτες είναι απασχολημένοι με την επιστροφή τους ή το ξεπακετάρισμα από τις διακοπές τους και δεν έχουν σαν πρώτη τους προτεραιότητα να αξιολογήσουν τη διαμονή τους. Κάντε εσείς το βήμα. Δώστε τους 1-2 ημέρες να επιστρέψουν στο σπίτι τους και να τακτοποιηθούν και γράψτε εσείς πρώτοι την κριτική σας. Η Airbnb θα τους ειδοποιήσει ότι έχουν αξιολογηθεί, ενθαρρύνοντάς τους να σας αξιολογήσουν με τη σειρά τους. Ακόμη μπορείτε να τους στείλετε ένα ευγενικό μήνυμα ζητώντας τους να σας αξιολογήσουν.

4. Ρωτήστε τη γνώμη τους

Φροντίστε να ζητάτε από τους επισκέπτες σας τη γνώμη τους για το πώς μπορείτε να βελτιωθείτε. Αφ’ ενός, μπορείτε να λάβετε υπόψη τα σχόλια τους και να βελτιώσετε ό,τι χρειάζεται βελτίωση, αφ’ ετέρου τους δείχνετε ότι νοιάζεστε. Μ’ αυτό τον τρόπο είστε πάντα ένα βήμα μπροστά απ’ τον ανταγωνισμό και θα λαμβάνετε σταθερά διθυραμβικές κριτικές.

5. Πείτε ευχαριστώ

Μην αμελήσετε να στείλετε ένα μήνυμα ευχαριστώντας τους επισκέπτες σας που μπήκαν στον κόπο και ξόδεψαν έστω 2 λεπτά από το χρόνο τους για να σας αφήσουν μια κριτική ή/και να σας πουν τη γνώμη τους. Μπορείτε ακόμη και να επικοινωνήσετε με τους επισκέπτες σας μόλις αναλύσετε τις προτάσείς τους και προχωρήσετε σε κάποια βελτίωση. Ενημερώστε τους για το πώς σας βοήθησαν να βελτιωθείτε. Έτσι αυξάνουμε τις πιθανότητες να γίνουν επαναλαμβανόμενοι επισκέπτες.

Πώς να μην πάρετε περισσότερες κριτικές για την Airbnb σας

1. Μην προσπαθείτε να πληρώσετε για καλές κριτικές

Η οποιουδήποτε είδους πληρωμή για θετικές κριτικές είναι ενάντια στους κανόνες της Airbnb. 

Επίσης είναι άκομψο.

2. Μη γίνεστε ενοχλητικοί

Φυσικά και μπορείτε να ενθαρρύνετε τους επισκέπτες σας να σας αφήσουν μια κριτική, αλλά μη γίνεστε ενοχλητικοί και φορτικοί για να το κάνουν. Ένα email και ένα follow up που ζητάει αξιολόγηση είναι μια χαρά. Οι επισκέπτες που είναι αδιάφοροι μπορούν εύκολα να τα αγνοήσουν, χωρίς να αισθάνονται ότι τους ενοχλούν. Αν είστε επίμονοι και το παλεύετε σκληρά και εκνευρίζετε ή ακόμη και παρενοχλείτε τους επισκέπτες, όχι μόνο δεν πρόκειται να ξανακάνουν κράτηση στο κατάλυμά σας, άλλα μπορεί και να γράψουν μια κακή κριτική επί τούτου. Μην πυροβολείτε τα πόδια σας.

3. Μην περιμένετε πολύ

Το timing είναι σημαντικό για το πότε θα ζητήσετε να σας αξιολογήσουν. Δώστε χρόνο στους καλεσμένους σας να επιστρέψουν στο σπίτι τους, αλλά όχι τόσο πολύ χρόνο ώστε να έχουν βγει πλήρως από τη φάση διακοπών. Ακόμη, μπορεί κατά λάθος να ξεπεράσετε το όριο των 2 εβδομάδων που δίνει η Airbnb ώστε να αξιολογηθεί μια κράτηση.

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Εγγραφείτε στο Newsletter μας για να λαμβάνετε κάθε νέο άρθρο μας στο inbox σας!